fredag 19 november 2010

Det finns inga garantier...eller???

Garanti...är inte det något som vi alla vill ha,på olika sätt?
Jag vill ha, eller snarare kräver garantier om vissa saker, en sak specifikt...det som är allra viktigast för mig vill jag så gärna ha garanterat och blir rädd av tanken på att det faktiskt inte finns några garantier, att jag faktiskt börjar se det utanför min bubbla, min fantasi, min dröm och mitt hopp om att just vara garanterad det jag verkligen vill ha...

Nya Zeeland närmar sig nu allt mer. Det är mycket blandade känslor kring det. Jag borde egentligen vara superglad och tacksam och tycka att det är hur spännande som helst..och det gör jag också, till viss del..speciellt för att jag vet vad det kommer ge mig sen fram över..


Jag ska ju till sagolandet...och förhoppnigsvis få dela en del av upplevelsen med dig...



men känslan är bitterljuv..jag ska vara ifrån den jag älskar i 3 månader..förhoppningsvis kommer du ner till Nya Zeeland under de två sista veckorna i februari då vi är lediga..men, inga garantier..
Man kan tycka att 3 månader är ingenting om man ändå ska spendera resten av livet tillsammans...men åter igen, resten av livet? finns det några garantier för det?? Detta är det som skrämmer mig mest..


Jag vill ju dela allt med dig, allt...vill alltid kunna räkna med att du alltid finns där...precis som att det är en självklarhet att jag finns där för dig...och med dig...



För mig vore det inte samma sak utan dig...
Följ med mig till sagolandet...men mest av allt, följ med mig till sagornas värld, där vi två kan leva tillsammans i all evighet...G A R A N T E R A T.

Nya Zeeland har jag hört o delvis sett, än så länge bara på bild och video, men det är ett helt otroligt vackert land...
Men ingenting är så vackert som du <3

Jag älskar dig så mycket.

*K*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar