torsdag 25 november 2010

PluggusHästus:p

Våldtagen i hjärnan är jag känns det som...sheeetus asså..

Sedan jag kom nu sista vändan till Lidköping i onsdags förra veckan så har jag fanimig pluggat nonstop! Rapporten har nu, efter hårt slit i skolan idag med gruppen, än så länge landat på 36 sidor. Efter vi fått in Mikas moment så lär vi landa på ca 45 kanske. Shit jag har verkligen lagt helt galen fokus på mina moment och det känns bra :)

Jag blir själv i Mikas lägenhet över helgen då hon och Malin ska till Göteborg så jag tänkte dra igång ordentligt med hemtentan förhoppningsvis. Jag har finslipat rapporten en del ikväll mellan och på söndag ska vi lägga upp powerpoint-presentationen och sen är det klart för muntlig redovisning samt överlämnande av rapporten på måndag.

Måndag är sista dagen i Lidköping vilket innebär att vi har inga fler föreläsningar och därför inte längre behöver vara på plats i Lisch längre. Hemtentan ska in i dec men den sköter man hemifrån. Så med andra ord är den svenska delen av utbildningen i princip färdig.



Jag har äntligen fått iväg min visumansökan! Jag o Mika skickade iväg de tillsammans mer våra pass i måndags så hoppas på att passet kommer till Göteborg någon gång nästa vecka. Och de svinen kommer nu i dagarna dra 1400 spänn från mitt konto, bläähää för det men va fan man ska inte klaga haha

Julen närmar sig nu...saknar hur det var...saknar er, min familj...min splittrade familj...men ni är ändå min familj och jag saknar vår gemenskap...Önskar saker o ting vore annorlunda..att kontakt återupptas och att ni inser att livet är för kort för detta. En dag kan det vara för sent för man kanske inte hinner tala om för varandra vissa saker som man sen kommer att ångra att man aldrig sa..
Jag känner ofta att jag inte orkar, men så kommer känslan av att jag vägrar tro att det inte går att ordna..Jag saknar att regelbundet träffa er...jag saknar er...Jag älskar er <3

Bara liten tid kvar nu...så får jag äntligen kasta mig i min älskling famn igen! Längtar ihjäl mig <3 *Älskar dig Snutt*

*K*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar