fredag 3 december 2010

Väntar o väntar o väntar....

Sitter med min laptop i Rikards gärstrum, HA!, hos honom behöver jag inte sova på någon soffa inte...här har jag en säng o sova i, i ett separat rum:)
Vi kom precis hit, har varit hos Catta&Robert o käkat middag, spelat spel, sjungit singstar o massa tjöt :)Jättemysigt! Känns bra o hinna träffa alla de viktigaste nu för nu börjar tiden närma sig...

Kom till Göteborg i måndags efter den sista skoldagen med redovisning o inlämning av rapport. Japp, nu är den svenska delen av utbildningen helt klar...eller ja...hemtentan väntar på mig eller snarare hånar mig för att jag inte kommit igång ordentligt med den ännu...har liksom inte blivit av ännu riktigt för det var så jävla skönt o komma ifrån Lidköping o komma till Göteborg och har flängt lite hit o dit sedan dess.

Imorgon är det julmiddag hos pappa&co så alla samlas där o käkar o myser...tyvärr kan inte älsklingen komma o det känns jävligt tråkigt :(

På söndag blir det en sväng hem till mamma&Linis o stannar nog där ett par nätter. Jag kommer som det ser ut nu att lämna bilen hos mamma i hennes carport och få skjuts in till tåget när jag åker upp till Stockholm någon av veckodagarna nästa vecka.

Fan väntar på mitt jävla pass&visum och har inte hört ett shit om det...fan hade tänkt stanna här tills det kommer med bud men orkar fan inte vänta så jag hoppas pappa kan ta emot det när det kommer o skicka det rekommenderat upp till Stockholm. Min flygbiljett är ute på vift den med o hoppas på att den likaså kommer inom kort så jag kan slappna av sen angående de sakerna...bläähää är så stressad över detta!

Vill bara åka upp till Stockholm nu o krypa ner hos min älskade....fan längtar så jävla mycket efter dig men nu e det bara några dagar kvar!
<3*Längta-Sakna-Älska*<3

Uppdaterar mer inom kort o när jag har tid i all denna röra! Gaaaah

*K*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar