tisdag 12 oktober 2010

Du gamla du fria....sann patriot jag är!


Har varit hos Robin och Alina med ett gäng andra och kollat Sverige-Holland matchen :) haha jag hade verkligen gått in för detta, patriot som jag är och hade på mig Sverigestrumpor, Sverigetröja och målat flaggan på kinden...och så kickar Holland vårt ASS!! FAN! Tänker fan inte mellanlanda i Amsterdam pffft...haha värsta är att Holländarna slängde sig hela tiden på marken för o maska tid och för att få frisparkar hela jävla tiden....så uppenbart! Fjantfjollor!

Där satt vi hela högen, kollade matchen, käkade kebabpaj med pommes på som Robin hade gjort haha, och katt hade tagit med sig bullar och Henny godis.
Massa flum blev det...märkes att våran halva av vardagsrummet var mer flummigt och andra halvan var superallvarliga hehe

Tidigare idag så hade vi föreläsningar hela dagen och jag fick äntligen fyllt i min ansökan till skolan på Nya Zeeland. Vi är redan garanterade plats eftersom vi redan kommit in på utbildningen men det är en formalitet och måste göras för att få intyg o så för att sedan kunna söka visum.

Vi var några stycken som stannade kvar efter skolan och strukturerade upp tentaplugget lite...är väl lite klarare i huvudet nu var gäller den...tro jag...hahaha

Jääääsp, nej nu ska jag snart knyta mig, skolan börjar kl 9 imorgon och klockan är nu snart 00:30..God natt.

*K*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar