söndag 24 oktober 2010

Puss&Kram Hela Dan, Kyss&Smek i Vår Kärlekslek



Japp, då var jag tillbaka i Lisch efter 4 timmars körning i regn och mörker...det var läskigt eftersom jag har sommardäcken på och det ska frysa på ute nu...
Dessutom är framdäcken jävligt slitna så det är skönt att kunna skriva här i min blogg att jag faktiskt lever och kom hit nyss hel med alla lemmar intakta. hehehe

Jobbigt som vanligt att åka ifrån min älskling, har varit där uppe nu i drygt en v för vi blev båda sjuka. Där passade älsklingens morfar, alltså min svärmorfar på att rymma från sjukan och jag skrev till aftonbladet o allt och han efterlystes på aftonbladet nån timma efter att jag skrev till dom. Vi var alla ute och letade efter honom trots feber och till slut ringer polisen och då har de hittat honom på väg till gävle...
Jag blev både lättad och arg när jag fick reda på det..hehehe Jaja nu är han säker iaf :)

Min älskade brände en skiva till mig innan jag åkte:) Engagerade sig o fick med ett gäng låtar jag ville ha i bilen, tyvärr hittade vi inte våra nomylåtar vilket e synd :( Men vi får bränna en till skiva snart så jag kan lyssna på våra låtar under resorna mellan Stockholm-Lidköping. Vi gjorde vår egna playlist på spotify för några dagar sedan med låtar som är VÅRA och hade på dem sedan i bakgrunden och myste i timmar....fan vad jag älskar dig!

Det ser ut att bli Göteborg kring min födelsedag:) ska se hur vi lägger upp det med projektarbetet och hoppas på att om vi kör stenhårt nu denna veckan att vi i så fall kan köra på varsitt håll nästa vecka och då blir det längre tid i Göteborg:)
men inget är helt spikat ännu och jag lär veta mer under veckan nu :)


Saknar dig varje sekund...Vill inget hellre än att få krypa ner hos dig nu..<3


Puss&Kram Hela Dan, Kyss&Smek i Vår Kärlekslek <3

*K*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar