fredag 8 oktober 2010

Gaaaaaaah!!

Var hälsad stress...jag bad dig ju knappast stiga på men ändå trängde du dig på och med dig tog du ångest och panik...tack ska du ha!...försvinn era jävlar!

Kom precis till Daniel. Vi har varit i biljardhallen med ett gäng andra i klassen. Musiken var hög så kunde ju knappt konversera. Jag blir också ofta obekväm i sådan miljöer när folk dricker mycket alkohol och råkar nästan alltid ut för ett o annat slem.Blääähää, tur man e en tuff tjej som biter ifrån och avvisar direkt!Fuckfaces!

Jag e så ledsen för att jag inte kunde åka till Stockholm och till min älskling idag =( Känns jättejobbigt och saknaden skär i hjärtat.

De senaste dagarna har jag varit jätteledsen. har haft svårt att hålla gråten tillbaka i skolan men ansträngt mig att svälja det och sen grina i tel med älsklingen. Har gått omkring med ont i magen och tryck i bröstet och känner hur ångesten och stressen blir allt påtagligare.
Eftersom allt är så rörigt nu så vet jag inte vart jag ska börja...suck..

Sedan så är det så jävla tråkigt att det visat sig mer falskhet i min närhet än jag trott. Jag är en människokännare och ser rakt igenom det mesta men har ändå försökt lita en aning på vissa. Till min stora besvikelse! Medan de som jag trodde och kände mer för visat sig inte värda min tid, energi och lojalitet så har det vuxit fram andra vänligheter som jag inte hade räknat med. Tänk vad saker och ting kan svänga?

Nåja man lär sig av sina misstag. Det tråkiga är bara att jag har EXTREMT svårt för o lita på människor och blir lätt att jag testar deras lojalitet. De som står mig närmast de vet vem jag är och hur jag fungerar och jag uppskattar er till tusen!












Det var jätteskönt o tjöta massa med Catta igår på tel. Det var ett bra tag sedan vi sågs sist och det kändes bra =) det är skönt att mitt i allt kaos prata med människor som känt mig sedan jag var en liten skit på 5-6 bast, att liksom få luta sig tillbaka lite i det gamla trygga.


Jag och Catta go waaaaaay back och förrutom att hon är en av mina absolut bästa vänner så känns hon även som en syster =)
Det kan gå perioder
då vi träffas massor och sen kan
det gå perioder
då vi knappt ses och inte pratar mycket alls på grund av olika omständigheter men ändå känns
det alltid som om vi pratade eller sågs igår!


Det är äkta vänskap det =) <3


























*K*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar