söndag 10 oktober 2010

"S" i Söndag står för Seg&Slapp


Söndagsegiskväll....helgen är redan förbi...tack o lov...den gick fort. Hade mest av allt egentligen velat vara i Stockholm och i min älsklings armar men ekonomin garvade åt mig och sa: Jo tjena. Men på Torsdag åker jag och Sofia på roadtrip till Hufvudstaden och då ska jag och älsklingen klistra fast oss i varandra från Tors - Sön dag kväll :)* Längtar!!* Myyys!<3
Jag har strukturerat upp lite vad gäller hemtentan..har börjat läsa lite och fått ordning på lite dokument och sånt. Även om jag typ inte kommit någonstans så är det åtminstone en början. :)
Fredagskvällen resulterade i biljard o tjöt med en del från klassen m fl efter promenix med Danne. Lördagen blev lugn, mest nervarvning då jag varit löjligt stressad och haft en helvetes skitstart på förra veckan med drama tyvärr. Gjorde inte allt för mycket nytta under lördagen förutom nästan kom igång med tentan och slängde ut alla mina kläder ur resväskan och vek om allt o la i, så lite mer ordning där nu hahaha
Söndagen har varit lugn den med, inte bara nästan kommit igång med tentan som igår utan faktiskt som sagt strukturerat upp det en aning iaf..hehehe
Nu ska jag strax slänga in mitt underbara jag i duschen och på så vis dessutom bli mitt fräscha underbara jag hehehehe och sen ringa min Älsklingspälsklingsnuttisnutt :) <3


Du är Min, Jag är Din och Vi är Varandras för Evigt! <3 *ÄLSKA* <3

*K*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar