måndag 11 oktober 2010

Morgonus Frillus!


Hallå eller!

Sov länge idag...vaknade för nån timma sedan och har sedan dess hunnit duscha och ringt flera samtal. Bla lyckats flyttat mötet på Torsdag till kl 14 ist för 15:30 så slipper vi dels vänta så länge innan eftersom vi slutar kl 13 och dessutom kommer vi alla iväg i tid och jag och Sofia slipper komma upp jättesent till Hufvudstaden!

Kim har lyckats igen! Ytterliggare en P-botsjevul låg på lillemors annars cleana o blanka ruta häromdan! FAAAN!!! Blir så jävla förbannad. Jag fattar inte alls hur jag ska få ihop det ekonomiskt menmen, får la sälja nått av mina syskon...hehehe nääää verkligen inte mina aaagooooosheeebooboos <3

Men tröttsamt är det faktiskt. Jag ska lyckas få in skatteskuldshelvete på ca 4500 i månadsskiftet plus allt annat...PANIIIK!!
En annan ångestladdad grej just nu är merkostnadslånet ifrån csn som för det första inte täcker allt av flygbiljetterna. Min pappa hjälpte mig lägga ut då csn tar aplång tid på sig innan ett merkostnadslån går igenom och då hade jag inte kunnat beställa biljetten. Men oavsett så måste jag på något sätt våga fråga pappa om jag på något sätt kan avbetala det till honom när merkostnadslånet väl kommer. Jag måste som sagt få in skatteskulden och så kommer betalning av visumet till NZ och utgifterna tar liksom aldrig slut just nu! helvetesjävlar är vad det är!

Och som grädde på moset fick jag mensen nyss så mensvärken är på g känner jag och det är ju helt fantastiskt spännande...jamenvisstsörrö..kan ju vara en bidragande orsak till varför allt känns så påtagligt just nu? Nähä skrattar universum åt mig och säger: Det är precis så illa som du känner Kim, määhähä!...Universums humor är rå asså!

Nej nu måste jag komma igång med pluggandet....hoppas jag...ehm ja..

*K*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar